HIROSHIMA MILONGA :) Minasan Arigatou! Muchas Gracias

El Abrazo de Tango Hiroshima Milonga!
Especial guest
Facundo Piñero y Vanesa Villalba

Dinner Show at Hotel Provence 21 Hiroshima

Dinner Show at hotel Provence Hiroshima

Dinner Show at Hotel Provence Hiroshima

Facundo & Vanesa WORK SHOP

Facundo & Vanesa Work Shop

Vanesa & Facundo Work shop

Facundo & Vanesa Work Shop

Muchas Gracias!

Buena Onda!

Muy buena ONDA!

El Abrazo de Tango Hiroshima Milonga

Facundo & Vanesa,super lindos!!!

Rodrigo & Natsuko

Vamos...!

Very very happy!

Damas de Rojo!jajaj

Los Maestros with Sr"Sanae!

Los maestros with Ishimo!

Maestros with the Simone!

Maestros with KAta kun!

with Sueoka San

with Setsuko!

with KazukoSan!

with amigos from KUMAMOTO!

with, Yoshiko,Hiyama & Tani San!

La familia Tanguera,jajaja


こんばんは。El abrazo de tango 広島です。
二日間に渡りましたFacundo Piñero y Vanesa Villalba  
のwork shop &milonga &dinner show にお越しくださいました皆様、お陰様で大盛況となりまして、大変ありがとうございました。
facundo & vanesa 先生 も、大変喜んで広島をあとにしました。
福岡&熊本&岡山&島根等、遠方からお越し頂いたタンゴ仲間、生徒の皆様、私共スタッフ、私達の家族..感謝の気持ちで一杯です。
これからも、お二人の素晴らしいタンゴ&魅力&感動をより多くの方にお伝えして行きたいと思います。
私達もまだまだ未熟ですが、これからも、広島タンゴの成長に努めて行きたいと思います!
大変ありがとうございました!
感謝を込めて
Rodrigo & natsuko

Comentários